Vaak Gestelde Vragen
Het prijsverschil kan door diverse redenen ontstaan, een zo goed als nieuw product heeft een andere prijs dan een product met bijvoorbeeld een krasje. Verschil in prijs kan ook ontstaan doordat er bij het ene product wel een doosje/lader/aankoopbon o.i.d. aanwezig is, en bij het andere niet.
In principe doen we dit niet, al onze winkels hebben een aparte inkoopbalie waar producten kunnen worden aangeboden. In sommige situaties kunnen producten thuis worden opgehaald. Neem hiervoor contact op met een winkel bij jou in de buur
Ja, u kan verschillende keren uw terugkoop verlengen, door bij ons langs te komen in de shop of via uw Real Deal account op de website. Dit vooraleer de terugkoop vervalt. Wanneer de terugkoop reeds is vervallen kunt u het product niet meer verlengen of terugkopen.
Onze winkels hebben een dagelijks wisselend aanbod, Neem even contact op met een winkel bij jou in de buurt, of gebruik de zoekfunctie in onze webshop voor het online aanbod van al onze winkels.
Vanuit de klantenservice kunnen we daar geen antwoord opgeven, maar onze winkels kunnen daar zeker mee helpen! Neem contact op met de winkel bij jou in de buurt en zij zullen je verder helpen met de inkoop van je producten.
De klantenservice kan geen informatie geven over prijzen, voor een prijsopgave kunt je wel contact opnemen met een winkel bij je in de buurt. Dit kan per mail of telefoon, maar de meeste winkels bieden ook een mogelijkheid dit per Whatsapp te doen.
Op nagenoeg al onze producten heb je natuurlijk garantie! De garantieperiode is minimaal 1 maand, maar soms ook langer
Afwijkende garantiebepalingen zullen op de aankoop bon van de desbetreffende winkel vermeld worden. (Garantie op een boormachine van 22 jaar oud is natuurlijk anders dan garantie op een iPhone van 1 week oud)
Neem even contact op met de winkel die het product aanbiedt, die kunnen u voorzien van meer informatie over de accessoires die worden bijgeleverd, en andere specificaties.
Pakketjes worden rechtstreeks vanuit de winkels verzonden. Onze winkels streven ernaar bestellingen die voor 16.00 besteld zijn nog dezelfde dag te verzenden. Neem contact op met de winkel bij wie je hebt besteld, zij kunnen je meer vertellen over de status.
Na het afronden van een bestelling wordt er een automatische bevestiging naar je verzonden. Mocht je deze toch niet ontvangen hebben, dan kan je contact opnemen met de winkel bij wie je hebt besteld of mailen naar de klantenservice.
Status afgerond betekent dat het pakket verzonden is, of klaargezet voor verzending. Neem voor meer informatie contact op met de winkel bij wie je het product hebt besteld.
Natuurlijk, indien u meerdere producten besteld die op verschillende locaties zijn, zult u wel meerdere verzendingen ontvangen. Verzendingen worden steeds vanuit de betreffende winkel verzonden.
KUNNEN JULLIE HET PRODUCT VANUIT DE ENE WINKEL VERSTUREN NAAR DE ANDERE WINKEL ZODAT IK HET KAN ZIEN
Omdat onze vestigingen afzonderlijk van elkaar ondernemen, is het niet mogelijk om producten kosteloos van de ene naar de andere winkel te versturen. Tegen betaling is het natuurlijk mogelijk een product naar elk gewenst adres te verzenden.
Dit hangt af van het product wat je hebt gekocht, maar in de meeste gevallen vallen de producten die wij verkopen onder de BTW-marge regeling waardoor de BTW niet aftrekbaar is.